(Android/iOS) Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit äärettömät kiteet hakkeroida
Feb 6, 2022 9:20:07 GMT
Post by ollazareafi on Feb 6, 2022 9:20:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ äärettömät kiteet hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit 2022 version ▞▞▞
Peli voi olla hauska, mutta painan nappia, mutta se ei toimi. Näyttää siltä, että se olisi suunniteltu ansaitsemaan rahaa eikä nautintoa. Olen käyttänyt rahaa läpäistäkseni tasot, mutta jatkan eteenpäin, koska se on ajanhukkaa.
Kokkaamisesta nauttivana ihmisenä pidän tätä peliä erittäin jännittävänä. Se pysyy varpaillasi koko ajan ja sinun täytyy ajatella nopeasti. Aivan mahtava sovellus!😅
Rocket Car Ball Sports cca
Se on todella mukava peli, nautin siitä. Mutta mitä seuraavaksi tason 80 jälkeen?? Kyllästynyt näkemään "tulee pian". Milloin uusi ravintola lisätään??
Mahtava. Grafiikka, säätimet ovat uskomattomia. Suosittelen teitä kaikkia pelaamaan tätä peliä. Tämä on peli, jonka sain, jota voidaan pelata ajan kulumiseen. Suuri kiitos niille, jotka ovat tehneet tämän pelin. Kiitos 😃.
Mainoksia on paljon, mutta toisinaan en välitä, koska mainokset voivat auttaa saamaan ylimääräisiä käännöksiä tai tehosteita, jotka auttavat sinua pelaamaan. Peli on valtava ruoanlaittoajan hallintapeli, jossa on paljon tasoja ja tapoja parantaa kykyäsi välittää tarroja.
Se on hauskaa, mutta mainokset säätelevät sitä liian ystävällisesti.
Готварски екип - Ресторант Роджър Игри на готвача Аркадни zbc
Gsme:n nettiyhteys jäätyy jatkuvasti 100 %
Kävin läpi 3 ravintolaa ennen kuin minun piti lopettaa pelaaminen. Pidän todella tästä pelistä, mutta mielestäni sinun on käytettävä oikeaa rahaa päästäksesi minne tahansa. Kohteiden päivittäminen maksaa aivan liikaa, kun saat hyvin vähän tason lyömisen jälkeen.
Annan 4 tähteäni 1:ksi. Päivitys on kamala. Se ei ole enää hauskaa, kun ainoa tapa pelata on MAKSA!
Pidän todella tästä pelistä, koska se on sekoitus kahta suosikkipelityyppiäni ruoanlaitossa ja suunnittelussani
Koska olen päivittänyt sovelluksen, en enää saa päivittäisiä bonuspalkintoja ja tasot ovat joskus todella vaikeita, ja päivitykset maksavat niin paljon. Rakastan tämän pelin pelaamista, mutta nyt olen erittäin pettynyt.
Antaisin sille 5 tähteä, mutta tänä aamuna pelasin ja läpäisin tason 41 3 kertaa, eikä se anna minulle kunniaa siitä, näyttää olevan jumissa.
Rakastan tätä peliä niin paljon! Pidän siitä, kuinka levet alkavat helposti ja muuttuvat kovemmiksi jokaisesta avautuvasta kohdasta. Toivon vain, että siellä on enemmän tapoja saada rahaa. Olen ollut jo jonkin aikaa jumissa vivun 207 päällä. Minulla on vaikeuksia päivittää keittiötäni.
Tämä peli on jotenkin vaikea, se on sekaisin, se pyörii aina kerralla, mikä ei ole niin hauskaa, mutta se on okei nautin ruoanlaitosta aion jatkaa Nautin siitä
Pidin pelistä, se oli hienoa, mutta ponnahdusikkunassa on liikaa mainoksia. Olisin voinut antaa 5 tähteä
Miksi uusia tasoja ei vieläkään ole pelattavana?! Olen odottanut kuukausia, että lisäät uusia tasoja. Voitko lisätä uusia tasoja, jotta voin jatkaa pelistäsi nauttimista...
Vaikka en saa yhteyttä Facebookiin, se on jumissa
Rakastan tätä peliä ja se on hauska peli, mutta ongelmana on, että se ei halua mennä donitsitasojen läpi, miksi auttaa
se on hyvä pelata ja nautin sen pelaamisesta ensi kertaa
Olen tietoinen tehosteiden käytöstä, mutta yritän kertoa sinulle, että ne eivät toimi, kuten esimerkiksi jäätymisaika. Lisäksi kun käytät niitä, tehtävät eivät ole tyytyväisiä. Joten ne EI TOIMI!
Hei kaverit, tämä peli on meille aika viihdyttävä. Toimintoja on erilaisia, joten et kyllästy samaan asiaan. Palkinnot ovat kunnolliset, joten voit tuntea edistymisen.. tämä saa 😃 ja kaksi napsautusta 👍🏾
Kun yritetään käyttää apuvälineitä, ne eivät toimi. Kuten pakastusaika, nopea kypsennysaika ei toimi, kun painan niitä. Se selviää, mutta se ei toimi, kun pelaat, joten aion asentaa tämän pelin, ellei asialle tehdä jotain.
Hieno peli, mutta jos katsot mainoksen tuplataksesi kolikot, se ei aina anna sinulle kolikoita, kun painat Vahvista
Sen huippupelitasot ovat kovat, mutta se on uskomaton peli, rakastan sitä 💕💕😘😘
Erittäin mielenkiintoinen peli. Se on uusi kokemus. Pelataan aamusta eteenpäin😅
Poikkeuksellinen konsepti. Rakastan sitä rehellisesti. Kotimaisemaa, ruoanlaittohaaste pulmien/karamellimurun sijaan. Rakenna huono laitos uudelleen pölystä. Valitettavasti jokaisen ruoanlaittotason alussa on pelin katkaisuviive, päivitykset eivät ole mittakaavassa ja se vain lukkiutuu satunnaisesti. Pitäisi lisätä lisäääniä ruoanlaitossa, on vaikea määrittää, milloin mikä on mitä.
hyvä peli, mutta toivon, että voin valita suunnittelun jokaisesta ravintolassa tehdystä muutoksista.
Tässä pelissä on niin paljon hienoa tekemistä!! Voit korjata vastaanoton ja valmistaa niin monia erilaisia asioita, että se on kaikkien aikojen paras ruoanlaittopeli!!!
Laadukkaat pelit ja tasot ovat mielenkiintoisia, mutta joskus peli jäätyy ja potkii minut ulos niin pitkän ajan jälkeen.
Erittäin söpö peli, jossa on paljon värikkäitä ja ainutlaatuisia grafiikoita.
En voi enää aloittaa peliä. En tiedä miten voin aloittaa sen. Siinä on ongelma..
Peli oli aluksi hyvä. Mutta kun saavutin tavoitteen, minun piti saavuttaa. He valehtelivat ja teeskentelivät, etten olisi saavuttanut tavoitetta, jotta voisin jatkaa rahankäyttöä. Peli on väärennetty, joten sinun täytyy jatkaa rahojesi käyttöä. Kokeilin samaa peliä aiemmin ja poistin sen, aion poistaa sen uudelleen lopullisesti!
Lupaa kuitenkin, että englanninkielinen käännös vaatii hieman työtä ja mahdollisuus valita sisustus olisi paljon hauskempaa. Siellä on myös tarpeettomia animaatioita, jotka hidastavat peliä.
Peli on hyvä pelata, mutta kasvaa tasoaikaa kohti vähintään muutaman sekunnin ajan. Aina kun osallistuin tasolle ja halusin pelata enemmän enemmän aikaa, se päättyy, koska aika ei riitä.
Todella mukava pitää minut mukavana 😊
Yritin liian kovasti saada sinut käyttämään todellista rahaa pelistä nauttimisen sijaan ja Facebookissa tykkäämisen ja instassa seuraamisen jälkeen se ei antanut palkintoja
Tämä peli on hyvä, mutta yhtäkkiä se lakkasi toimimasta ja siksi olen antanut pelille 4 tähteä, jos ei, olisin voinut antaa sille 5 tähteä
Poikkeuksellinen peli ja hieno grafiikka
Nautin kokkaamisesta tässä pelissä, hieman stressaavaa asiakkaiden tilausten aikarajan takia. Mutta kaiken kaikkiaan, pidän todella tämän pelin pelaamisesta.
Cooking Team - Giochi Del Ristorante Di Chef Roger Arcade rwsk
Kaverit, mitä kuuluu pelin käynnistäessä koko tason uudelleen? Aloitin pelini uudelleen kahdesti! Rakastan peliä, mutta korjaa tämä 😤
Rakastan tätä peliä, mutta piirakka- ja pihvitaso ei pudota parsaa (vihreä esine) piirakan mukana. Kannattaisi ehkä tarkistaa asia
Se on hyvä peli, mutta siinä on paljon mainoksia
Syy 4 tähden antamiseen on, että huoneen rakentaminen vie paljon aikaa, plzz ratkaise tämä ongelma.
Tämä peli on mahtava! kahdessa päivässä pelaan 55 tasoa, tämä peli on helppoa